2040551204 |
Suports narratius |
2020-2021 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
17/11/2020 - 19/1/2021 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
Activitat en format virtual.
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Presentació de diferents models de suports narratius per potenciar la importància d'explicar històries, contes a les escoles.
Compartim una pràctica d'aula.
Espai on es desenvoluparà l'activitat: Classroom i videotrucades amb Meet.
|
| |
Objectius |
-Donar rellevància i importància als relats, històries,contes i narracions donat el seu potencial educatiu.
-Incentivar la creació i representació d'històries.
-Potenciar l'oralitat.
-Presentar diferents models de suports narratius, fàcilment reproduïbles.
-Presentar idees pràctiques per potenciar el relat.
|
| |
Continguts |
-Importància dels relats, contes, històries donat el seu potencial educatiu.
-Presentació de diferents models de suports narratius.
-Presentació d'idees pràctiques per potenciar el relat com a eina integradora del currículum.
|
| |
Observacions |
Activitat interzonal Taller organitzat per els CRPs de Badalona i Santa Coloma de Gramenet
|
| |
Formador/a |
Manuela Gómez Pérez, Montse Ortiz
|
| |
Avaluació |
Assistir a les 3 sessions telemàtiques.
Compartir una pràctica d'aula i fer la valoració d'aquesta.
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials/virtuals sincròniques.
Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
17/11/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
24/11/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
19/01/2021 |
1700 |
1900 |
|
| |